lördag 3 oktober 2015

en dag kvar.

HÅHÅ HEJ.

Är om möjligt ännu mer slut än det ser ut som på bilden. Har varit på resande fot sen torsdag förra veckan och än är det inte slut. Wales och England var skitbra och det ska jag berätta mer om när jag är hemma och har dator. Kom till Sverige igår kväll runt 23 och har inatt sovit på samma luftmadrass som senast. Är så trött i hela huvudet och hela kroppen. Lång resa betyder ofta mycket bagage och resa betyder ofta mycket rörelse, gång, spring, kryp jag vet inte allt. 

I nya telefonen har jag en inbyggd stegräknare som varje dag under resan har pipit till och meddelat att jag slagit nytt rekord i antingen antal steg eller aktiva minuter.

Jaja nu ska jag fortsätta med att träffa människor jag kan träffa medan jag är i civilisationen. Först lunch med Lina och sen tåg till Uppsala och Elli. Med min packning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar