lördag 14 september 2013

synttäribailu.

Ikväll ska jag ha födelsedagsfest. Jag förstår verkligen inte att det är över ett år sedan jag hade min förra. Det känns så nyligen. Och det var så roligt. Och jag hade just börjat känna att jag var på rätt väg. Och jag hade köpt en sjal som jag tyckte (tycker) så mycket om. Och jag visste inte ännu. Riktigt hur det var. Några moment som fastnade från den gången:






En rolig sak: Minns ni ifjol när jag skrev om den roliga mannen som var med i Postkodmiljonären och hade en fråga kvar till miljonen med en livlina kvar? Det sändes på samma dag som jag hade festen. Tyvärr vann han inte dock. Nåja, igår när jag tittade på Postkod var en man med som nu har två frågor kvar till miljonen och två livlinor kvar. Fortsättningen sänds ikväll. Vad är det med mina födelsedagsfester och Postkodmiljonären?

Hoppas allt blir roligt och hoppas att den där mannen vinner. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar