torsdag 22 augusti 2013

en annan trevlighet.

Mina planer var att läsa Kreativt skrivande i höst. Jag var 1 av 550 sökande men dessvärre inte 1 av 30 antagna.

Fick istället köra min reservplan med ihopplock av distanskurser. Jag hade tackat ja till bland annat latin, film och litteratur och småbarns språkutveckling när det slog mig. Att det ju inte är för sent med sena anmälningar.

Gjorde en sen till Drama I här på mitt universitet. Och jag kom in! Ska bli så otroligt skönt att få läsa allt i en klump utan att hålla på och krångla med flera mindre kurser, gå till skolan fysiskt och träffa andra människor istället för att studera över internet, och framförallt att läsa något som jag verkligen är intresserad av.

Värst vilket flyt jag har mitt i allt. Väntar på bakslaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar