måndag 21 februari 2011

vann e vattni tå?!

jag har läst alldeles fel litteratur tills imorgon.
äger inte ens det vi skulle läsa egentligen.
man blir så disträ när man ska hålla på med 50 saker samtidigt.
jag har ju bara tänkt på pajala. och lite på afrika då.
och så är det västindien jag borde ha tänkt på.
aj aj en sån syndig människa.

det kommer inget vatten ur kranen eller duschen heller.
jag vet inte vad som hänt.
jag är ingen rörmokare.
min bror är men det hjälper inte mycket när han är så många tusen minuter härifrån.

jag går och lägger mig nu. kommer det inget vatten när jag vaknar ser jag det som en mycket väl godkänd orsak till frånvaro. orka stinka. istället för att ertappas med att ha missat västindien felanmäler jag mina vattenledningar. jag har nog ett nummer. och en telefon. det finns hopp, även för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar