måndag 14 februari 2011

berg flyttar in.

Min inflyttningsfest var rolig. Vi spelade Alias, Trivial, Singstar, Jag har aldrig, och yrade omkring. Och så var vi i fyllan, förstås. Eller på fyllan eller vad dom nu säger här. FRED PÅ JORDEN OLIMME HUMALASSA. Emely kallade Snorkfröken för "en snubbe med fotring" och det var bästa definitionen på henne någonsin. Samtidigt kände jag enorma behov av att rätta till min skånska kompis Muminkunskaper.

Bilder i ingen som helst ordning:








Jag fick inflyttningspresenter också. Blomster av Erika och Julia.


Och ett bildkollage med saker som är min humor och som jag gillar, av Emely och Sofie.
Där ser ni Mumintrollen och riskokaren.

Här Farbror Alfred-teet, en rosa häst och Snusmumriken.
Finns ytterligare en hel del på kollaget men jag väljer att inte publicera det här eftersom vissa saker rör lärare. Även om tanken är god och humoristisk och vi älskar dom så tänker jag på hur det hade varit om en elev hade publicerat lärar-jag i sin blogg.

Tack för en fin kväll. En mystisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar