fredag 24 september 2010

och hon går på om sina jävla lägenhetsproblem jämt.

Jag har fortfarande ingen lägenhetsdelare.
Sambo kan man kalla det. Men jag tänker inte göra det.
Kämppis är ett ord jag hatar. Lite fyndigt kanske, men jävla fult.

Funderar på att satsa på nån av tvåorna i alla fall. Och annonsera ut sen.
Nån måste ju nappa. Räknade ut min budget ifall det krisar. Alltså ifall jag måste ha den för mig själv. Det blir knapert. Med mat, kurslitteratur och nöjen. Om man ens får tänka på nöjen. Men det gör jag fast man säger att jag inte får. För ingen kan styra min hjärna. Och då ska man ju räkna med att vår kära anstalt krånglar till det minst 5 gånger om året. Försöker hitta extrajobb. Lämnade faktiskt in ansökan till nån skrivgrej igår. Det betyder ju nästan allt annat än att jag får det. Sedan finns ju också risken att jag hamnar ihop med någon som pratar för sig själv och såna saker. Men det är väl saker man helt enkelt inte får bry sig om i situationer som denna.

Skulle göra intresseanmälan på den ena just. Det gick inte för jag tillhör nån "specialgrupp". Det är ju i och för sig bra. Men nu måste jag till kontoret imorgon. Fast där kanske de vet någon som är i behov av en lägenhetsdelare. Vi hoppas på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar