onsdag 22 september 2010

Idag kom posten

med biljetterna! Woo!


Jag har också varit i skolan. Åkte hiss med vår lärare. För han hittade inte till vår lokal. Jag vet inte om det är speciellt tryggt att följa en vilsen finlandssvenska med lokalsinne som en spisplatta i såna fall. Men fram kom vi.

Förresten, igår fick jag kanske den längsta hälsning jag fått hittills. Jag hämtade posten i trapphuset och en kille kom förbi. "Tja hallå hej hej!" sa han.
Fyra saker. Jag fattar inte. Men trevliga killar har jag aldrig haft något emot. Så tja hallå hej hej på dig med.

5 kommentarer:

  1. hehe...ja fria ju me kusin ti honde elina (me rosa hår) som va mee i idol förr ja. å så tå vi va å skåda på on tå on for ut så grät on, så sku ja va snäll å kram on. så va expressen tär å to kort. nästa dag va bildin på min rygg tå ja krama on på expressen "elinas nya pojkvän"..:P

    SvaraRadera
  2. (?) Frågetecken va e efter å..haha

    SvaraRadera
  3. ja tror no ja har e utklippt å gömd e naanstans..:D

    SvaraRadera
  4. :D do måst vis tå ja drar rövin heimåt!

    SvaraRadera