lördag 21 augusti 2010

växjöbloggarn idalavida.

Hej mina vänner!
Har inte hunnit blogga. Har åkt båt. Har åkt bil. Har burit in och ordnat upp femhundra saker. Men nu är jag back on track. Och ensam är jag. Pappa samt dam lämnade mig här i förmiddags. Min fina pappa. Han och jag har sjungit Flickorna från Småland och han har fotograferat mig utanför skolan som nån sorts asiat och jag har igen en gång konstaterat att han är ganska bäst. Hoppas han tar hand om Pensala.

När de hade åkt kände jag att jag inte bara kunde sitta här. Så jag gick iväg och prövade hur man åker buss här. Det gick bra. Jag åker gratis. Hihi. Köpte kontantkort i stan, så ni som nu försöker få tag på mig via min finska nummer; fråga efter min svenska istället, blinka och le lite sött eller spela lite gitarr så ska vi se.

Ikväll har jag somnat på soffan som värsta 46-åringen, medan mitt grannskap har skrattat och musicerat. Om inte tidigare så på onsdag borde jag veta lite mer om människorna här. Då börjar introduktionen.
Tills dess ser jag på tv, läser böcker, skriver och köper frimärken.

Ha det bra!
Hälsar flickan från Småland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar