fredag 13 augusti 2010

lite mera bilder.


På söndag åkte jag och Bazooka till Växjö. Jag shoppade. Och tyckte att staden var fin.

Måndagen gav mig lägenhet, äntligen. Resten av resesällskapet tågade från Kristianstad till Växjö och därifrån fortsatte vi sedan till Stockholm. Om än med lite spänd stämning, eftersom jag och Bazooka tydligen "förstörde resan" för att vi slutförde vad som var målet med resan. Herregud. Nåja, vi körde, och

jag visste inte att han har flickvän! Visste ni?

I huvudstaden gick jag och Bazooka på Gröna Lund. Bazooka fick gratis åkband. Ibland är jag allt bra att ha.

Nu har Sverige också lärt sig. Precis som i USA fick jag nu gå in bakvägen och skippa all kö. Jag fick också åka tre gånger i rad i allting utan att kliva av emellan. Hipp hurra för sånt. Jag såg stjärnor efter att ha åkt den nyaste grejen, en totalt galen berg-och dalbana. Första gången i mitt liv jag reagerade på sånt. Men det var roligt!

När allt stängde och vi kom ut från området följde dramakväll fyra. Av fyra.
Men vi kom oss hem och det har varit en bra och kanske lärorik resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar