fredag 13 augusti 2010

bokade biljetter och avskedsfester.

hej.
igår var det konstens natt och typ min sista vasafest på en tid.
carro, jon, toni och jonathan bland andra, fanns här.
jag och carro och jon hade kul.




Sen kom Jonathan med ett helt gäng. Vi spelade mitt nya spel. Efteråt gick vi till Hoviska där jag satt med en flaska vitt. Ibland låg jag. Det hände att folk undrade om jag sov. Jag sov inte. Jag såg på stjärnorna. Dom var typ fem stycken.

Idag har jag varit på bio med Carro, Jonathan, Lindfors och Natu. Jag fattar inte riktigt att detta var sista gången vi sågs på en tid. Det är lite hemskt. Samma sak med Jon och Toni igår. Jag bara lämnar alla här.
För nu är båtbiljetten bokad. På torsdag bär det av! Jag är upprymd och förväntansfull.
Min tredjesista arbetsdag inleds om några timmar.

1 kommentar: