onsdag 11 augusti 2010

every picture tells a story don't it


Startade torsdag morgon från Åbo, där jag genast fann min vän. Eller mina vänner.

Sen startade den eviga resan från Stockholm till Kristianstad.

Såhär fördrev jag min tid i baksätet.


Kom fram på natten. Nästa dag spenderade jag och Bazooka på stan.

Den var fin.

Jag hittade ett mysigt antikvariat och blev i mitt esse. Dessa fyndade jag för en summa nära ingenting alls.

Rolig bil.

På kvällen spelade vi spel och drack alkohol.


Dagen därpå erbjöd en resa till Köpenhamn.

Via Malmö.

Hejsan hoppsan Malmö!

Mina vänner i Malmö.

Köpenhamn! Eller en båt! Eller en brygga!

Nöjd i Danmark. Sprang mest runt som en fasan och glodde. Önskar vi hade haft mer tid till att besöka Tivolit. Jag blev nästan påkörd av en konstig vagn med folk som sjöng. Den stannade aldrig.

Bazooka på Ströget.

Hej och hejdå vackra stad.

Mera bilder kommer senare. Måste sova nu. Ska jobba från morgonen imorgon. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar