måndag 21 juni 2010

men solen skiner i alla fall.

Usch vilken dag.
Jag började för det första klockan 09. Det passar inte mig speciellt bra. Sen va vi tvungna att lyssna på oss själva. Samtalen vi ringt tidigare. Fy satan. Ursäkta språket, jag kan bättre!
När vi till sist började jobba sålde jag ändå bara två fjuttiga små saker.
Inte ens bananen hade den där känslan idag.
Nåja, imorgon har jag i alla fall kväll. Fysio 11.45 visserligen, Men ändå! KVÄLL!

Nu ska jag gå ner till parken och skriva tills jag känner att jag börjar dö. Eller frysa.

4 kommentarer:

  1. Du har en bra röst. Du berättar saker bra du gör ett bra jobb. Tro på dig själv du kommer att bli bra bara vi får finslipa dig lite grann. Jag säger inte vem jag är, tror du kan lista ut det ändå :)

    SvaraRadera
  2. jaja lille chef :)
    johanna, vi saunalahti ;)

    SvaraRadera
  3. sv. nå he va ju kul ti hör att nain tycker om e :)

    SvaraRadera