söndag 27 juni 2010

en familjär midsommarafton.

Jag har firat midsommar och gjort en hel del roliga saker. Om vi börjar med fredagen, den där själva aftonen, så for jag, pappa, min syster och hennes familj till Kauhava, som vår tradition påbjuder. Även om jag brutit den några år här emellan.

Man vet att det är sommar när man kör bil med pappa och lyssnar på The Eagles. Det är bäst.

Framme åkte barnen karusell.

Pappa fascinerades av flygplanen.

Och jag bara var där.

Jag och Ellen busade lite.

Mot slutet tog jag med min syster i en jätterolig karusell som snurrade härligt. Anna skrek att hon var för gammal och blev yr, jag skrattade och njöt. Det var fina 3 minuter.

Innan hemfärd åt vi franska och fick en överdrivet stor gaffel.

Alla blev vi ganska trötta till slut. Men det var en rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar