fredag 28 maj 2010

jag fattar icke.

sista skoldagen har gått till ända för några timmar sedan. och jag fattar inte det. jag tänker att allt ska fortsätta som vanligt. säkert stiger jag upp 07.30 i vanlig ordning på måndag och rycker i en låst dörr.
nåväl, sista kvällen med gänget ikväll, middag imorgon med majoriteten av alla mellanårare, och till sist avslutning på kvällen.
nu ska jag städa lite innan jag traskar iväg och umgås med fina människor. kanske lägga skolväskan i skrubben....? hur gör man?

jag hittar förresten inte mina che-teckningar jag gjorde i början av läsåret på bildkonst.
har hon bränt upp dom?

2 kommentarer:

  1. aaw ja kommer sakn dig å dina funderingar! :(
    Kom å häls på nästa år, om he blir sverige fö dig ere bara ti ta fösta bästa flyg ;D
    ha de bäst! :)

    SvaraRadera
  2. nå voi va söt du e :) JAG Å KOMMER ATT SAKN DEJ! jaa ja kommer absolut, å ifall ja lämnar i vasa kommer ja väl ungefär varenda daa ;) å du kan ju allti kom å häls på ti sverige du å :D ta me de bibbi å nain, haha.
    ha e bäst själv, lycka till me allt å tack för att ja ha fått lär känn de :)
    vi syns tå ja kommer ti kimo ;)

    SvaraRadera