torsdag 27 maj 2010

var ligger humorn i dehe?!

jag har gjort en apa av indianpärlor
men den fick sätta livet till.
den hade en banan.
men allt gick sönder.

ibland går allting sönder
men man kan bygga det
av plast järn pärlor känslor ord eller regn.
och man kan säga att man kan bygga.
en sådan egenskap.

jag har ätit vindruvor
det är synd att mörka druvor är nästan dubbelt dyrare än gröna.
det är synd att mitt superlim luktar äckligt
men det är bra att jag har ätit vindruvor.

jag och joel fick en typ av utskällning idag av fröken lärare ni vet vem
när vår animation blev klar och vi tackade bland annat malax bageri i vår eftertext.
vi ser inget fel i lite slumpmässig oväntad humor
men enligt fröken var det fel gånger tvåtusen
och förstörde hela filmen.
det var riktigt nära att jag gick.
men jag satt kvar
och fröken lärare gav sig.
TACK.
för alla som vill se två fina animationer och en reklamfilm
made by mix 09-10, infinn er på morgonsamling imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar