tisdag 6 april 2010

jaaah.

Fyra timmar lyckades jag göra det som vi idag, av okänd anledning, kallar att sova.
Jag vet inte vad som var problemet. Kanske allt. Även om det kändes som inget.
När jag är trött driver min hjärna mig till en annan dimension. Det är häftigt. Lite som att vara hög. Jag tror att jag förstår allt och dansar på moln med rosetter men egentligen vet jag inget för jag är så trött.
Ändå gick jag till Brändö och direkt därifrån på jakt efter en fjällräven som jag hittade så nu har jag en mörkblå och den är det vackraste jag har sett idag.

En rolig sak hände idag. En.
Ida: Do ya want a piece of me?
Joel: ... Jaaah...

Direkt drev tankarna iväg till afrikanen i Idol.
Jag vet inte varför.
Imorgon är det kattdags igen. Det hade jag nästan glömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar