tisdag 19 januari 2010

vad har hänt?

Jag känner inte riktigt igen mig själv.
Vi fortsatte planera tidningen idag.

Läraren: Ni får ta itu med valfri uppgift.
Jag: Neeej. Ja vila ju laga om valar!
Läraren: ... Alltså humornivån i den här klassen e nog otroligt...
Joel: Hög!

Sedan förliknade han den med en cirkel, när det blir lågt blir det så lågt att det blir högt igen. Eller något i den stilen. Förstod inte, men man förstår inte allt han säger.
Vi såg på Kara-tv och skrattade. Det är mycket roligare när man ser tillsammans med någon som inte vet exakt vad som komma skall. Konstigt nog blir frassfällan bara roligare och roligare. Ja, som sagt; jag känner inte riktigt igen mig. Men jag tror inte att man alltid ska göra det.

Mitt hår doftar hårinpackning. Mitt älskade Sport håller på att gå i konkurs. Haiti är sönder. Och här sitter jag. Och slutar inte undra varför Veronica Maggios Nöjd inte finns på Spotify.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar