lördag 30 januari 2010

united states of whatever.

Från och med nu har jag bestämt att jag ska sätta undan lite pengar i månaden i försök att möjliggöra en resa till Amerika igen sommaren 2011.
Det här beror förstås på hur mycket anstalten för folkpension krånglar, om jag får sommarjobb, vad jag tar mig till i höst samt en del andra faktorer. Men jag ska åtminstone försöka.
Det slog mig igår att jag snart är 30 år. Typ. Och innan det ska här ännu göras mycket galet.

Inte mycket mer än så. Eller jo, en dålig faster är jag. Det slog mig igår (många saker gjorde det igår, och hårt) att jag inte träffat mina brorsbarn på långt över en månad. Tänk om de glömmer att jag finns. Jag glömmer i varje fall inte dem. Och imorgon kanske jag och Edgar tar en tur norrut, om jag hinner (och törs, tänk om det blir förfärligt) efter hårfärgningen.
Edgar är sen min bil och inget annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar