torsdag 28 januari 2010

tavlor, magneter och toyota.

Steg upp i tid för att hinna ringa socialskötaren. Jag ljuger inte när jag säger att jag kopplades vidare till minst fyra olika tanter. Den sista av dessa visste att det är till en helt annan stad jag ska ringa. Tio poäng min "hemstad", tio poäng.
I andra staden visste de lite mer men inte tillräckligt. Det tar ännu till efter 10 februari innan något vet mer. Det hela gäller min fysioterapi.

Det här resulterade i en liten försening till bildkonsten så det gjorde egentligen inte så mycket. Min tavla blev klar och den ser ut såhär:


När vi ändå är inne på den konstnärliga sidan av mig kan jag passa på att visa magneterna jag gjorde på hobby för nån vecka sen.


Och när vi nu ändå är inne på bildvisning kan jag visa vad jag inte kunde låta bli att köpa idag.

Det var kärlek vid första ögonkastet.

Slutligen, om ni tittar på dagens Vasabladets första sida riktigt, riktigt, noga kan ni se mig. Det här säger jag förstås inte för att jag skulle vara egocentrerad utan för att jag tyckte att det var ganska humoristiskt. Mest glad är jag nog för min kusin.

2 kommentarer: