onsdag 6 januari 2010

skola och heath ledger.

Har jag varit borta från skolan för länge när jag börjar fundera på om jag kommer ihåg vad mina klasskamrater har för skolväskor? Jag kom ihåg alla utom Joels. Och imorgon börjar skolan igen. Det är torsdag imorgon och torsdag morgon innebär alltid bildkonst. Jag har seriöst inte varit där på över en månad. Ska jag plötsligt nu komma, jo hejhej? Nä. Usch.
Vi ska få en ny dramalärare också. Anna har varit jättebra. Ändå är jag nog lite nyfiken! Jag drömde vem det var inatt. Minns inte mer än så dock.

Sådär annars måste Heath Ledger vara världens snyggaste människa.
Jag är ledsen över att han är död.
1. jag kan aldrig få honom, han kan aldrig bli min.
2. det kommer inga fler filmer med honom.

Det enda jag kan göra är dregla över bilder och filmer. Aaah.

2 kommentarer: