torsdag 21 januari 2010

plötsligt ställda frågor.

Hej idalavida!
Hejhej.

Vad roligt att du skriver nu igen!
Tycker du? Tack! Vad glad jag blir!

Jag också. Vad gjorde du klockan 12:15 idag?

Åt ärtsoppa. Det var gott. Du då?

Nä jag satt bara hemma och tråkade. Gör du aldrig det eller?
Jo. Men jag försöker att inte ta fram de allra tråkigaste ögonblicken i bloggen. Vem vill läsa dom?

Jag! Jag! Skriv!

Nä. Tyst nu.

Okej. Bara lite till. Vad har du gjort ikväll?
Varit på teater. Min kusin har skrivit en pjäs som provspelades ikväll. Den var rolig, jag kom dit med inställningen att den skulle var läskig. Så var inte fallet. Den var annorlunda också. Var det nåt mer?

Vad tyckte du var roligast?

Att pigan kanske skulle skickas till Nykarleby. Som om det vore sämsta stället. Det är det också. Det var det som var roligt. Sen att vi kanske har hört om Topelius. Det kanske vi har, jo.

Hehe. Låter som nåt jag borde se. Vad ska du göra nu?

Ja det tycker jag allt. Premiären äger rum på tisdag vid Vasaallén. Nu ska jag borsta tänderna och läsa bok.

Okej. Låter skönt. Själv ska jag gå upp i rök. Ha det bra!

Ojdå, låter spännande på nåt sätt. Ha det bra själv, låt inte röken förstöra dina lungor. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar