lördag 12 december 2009

rubrik?

Jag är hos Bazooka. Natu är också här. Vi ser på Brüno. Inte riktigt min typ av film.

Idag hade vi två föreställningar. Båda gick jättebra och det är jätteroligt. Jag vill inte att sista föreställningen är imorgon klockan 18.00. Vill aldrig sluta.
Jag har alltid tyckt att det ser så roligt ut när skådespelarna bugar inför publiken i slutet. Och nu gör jag det själv. Känns bra.

Världens obehagligeste sendrag i vaden hälsade nyss på. Jag skrek och Bazooka sa att det är skönt. Han vet inte. Vet inte känslan.

Ni märker säkert på mitt språk att jag är väldigt trött. Ska snart vandra hem och sova ut så att jag kan njuta imorgon. Och hoppas att det går bra.

Ja och sen vann ju Erik Idol igår. Calle är ändå bättre.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar