fredag 11 december 2009

premiär!

Ikväll är det premiär. Det känns inte så. Det känns som ett vanligt rep. Eller en vanlig repetition, för att följa det svenska språkets riktighet. Det kanske är bra. Jo, det är bra. Ikväll spelar jag för ingen speciell. Skulle spela för kompis med fader och broder men det blev inte så. Tråkigt, men ska jag se nåt positivt i det är det väl bra att mjuka upp en gång utan någon man känner.
Lördagen erbjuder två föreställningar; klockan 16 och klockan 19. Då ser min far, bror nummer ett, syster, samt fyra kompisar mig. Ännu har de inte orsakat någon nervositet.

Jag räknar med att hinna tillbaka innan söndagens sista föreställning, nu ska jag gå iväg till skjutsarna som tar oss till Platsen. Där ska jag sminkas. Ska få rynkor. Härligt!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar