måndag 14 december 2009

musvin.

Den sista föreställningen igår gick bäst av alla. Lite sorgligt att det är slut men ändå skönt och jag är glad över att ha fått vara med om något sådär roligt.

På grund av allt jobb och slit fick vi sovmorgon idag. Vi hann i alla fall med en och en halv timme drama. Vi blev tillfrågade om vi minns nånting speciellt kul som vi gjort under hösten som vi ville göra idag eftersom det var sista gången innan jul. Jag blev uppspelt och föreslog ivrigt det där när vi sitter i ring och hittar på en saga genom att säga ett ord på var. Idag handlade det om två små möss som drack vin vid en trappa. Sen gick dom till ett hotell. Och till ett radhus. Som plötsligt försvann.

Efter skolan försökte jag hitta julklappar tillsammans med fröken M. Det lyckades inte. Däremot fann vi ett Taco-ställe på vinden i Rewell Center. Det var okej.

Jag har spelat Bob Dylan-låtar hela kvällen och förstår
att jag inte kommer att kunna sova ikväll.
Det är också min mors födelsedag.
Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar