tisdag 15 december 2009

glad idag.

Dagen började med bilskola. Både jag och min lärare gnuggade ögonen. Men det gick bra, sa han.
Kom tillbaka till bandspel, vi spelade julsånger. För omväxlingens skull bytte jag gitarren mot marackas och shaker. Det var roligt.
På vård såg vi på My Big Fat Greek Wedding men som så ofta när vi ser på film så somnade jag och vaknade först när Filip frågade om jag kunde ge honom hans väska. Det kunde jag.
Filmen har jag sett tidigare.
På story skulle vi alla skicka runt papper i klassen och alla skulle skriva nåt positivt om varandra. Min lärare skrev att jag är kreativ och har fina skriftliga gåvor.
Så jag skuttade glatt hem. Och åt chokladkaka som Jenny hade bakat åt hela klassen i julklapp. Tack gulliga människa!

Vad mer? Jag är inne i en Mumin-period och tittar på det hela tiden. Det är fantastiskt.
Imorgon mera bilskola och sista dagen innan fenomenet jullov.

2 kommentarer: