tisdag 22 december 2009

pirkkahallon.

Min far skulle köpa lampor. Så det blev ännu en sista resa till stan innan jul. Med mig bakom ratten once again. Jag körde åtminstone inte i diket.
Vid prisma skulle jag köpa den där himmelskt goda pirkka-hallondrickan. Den fanns inte. Så jag chansade på nån mansikka-juoma som inte alls var lika god.
Jag byggde pussel när vi kom hem. Och det här måste vara mitt intressantaste inlägg någonsin.

Finns ingenting att göra. Jag bara väntar på julafton som ett litet barn. Jag har inte känt såhär på flera år. Jul brukar bara vara jobbig. Jättejobbig faktiskt. Men i år ska det bli lite mysigt tycker jag. Såvida vi håller sams, jag och min släkt.

Borde kanske ta tag i mina idéer och skaka dom lite innan dom glöms helt. Jo.
Men början är alltid så jävla svårt.

1 kommentar: