fredag 25 december 2009

jul.

Igår kom tomten
Jag fick Singstar, och Singstar 90-tals skivan, Party-Alias, och en Muminmugg.
(Singstar av mina syskon, Alias av pappa, muggen av Margita.) Tack!
Jag hade önskat alla saker jättelänge.

Vi spelade Party-Alias ikväll, jag, pappa och Margita. De var kanske inte riktigt i rätt åldersgrupp med tanke på alla moderna kändisar och så, men annars var det roligt.

Imorgon ska jag packa alla mina saker som ligger utspridda efter en veckas vistelse här på skullen, sedan köra till min syster. Efter det hoppas jag på gles trafik för jag ska tillbaka till stan. Sjunga halsen av mig.
Jag har också lovat Natu en körtur. Tror hon kommer svära och bannas över att jag kör långsamt. Beroende på om vi överlever äventyret kanske jag får besök av Carro och Jontta.

Förresten;
Edward: Men jag vill ha på lampan.
Ellen: Om jag säger att den ska vara av så ska den vara av.
Jag: Ere to som bestämmer?
Ellen: Ja, det är faktiskt jag som är drottning här i huset.
Jag: Bestämmer drottningar?
Ellen: Ja, de bestämmer över de vanliga människorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar