torsdag 14 maj 2009

ball of confusion

Saker jag blandar på:
Jyväskylä och Seinäjoki
Kontroversiell och Konservativ
Tranbär och Hjortron
Piteå och Luleå
Soup och Soap
Samuli Edelmann och Aki Sirkesalo
Kungen och Silvia. HEHE. Vilken rolig slutpoäng.
De övriga seriösa är i alla fall störande. Vad skall det bli av mig? Det var en retorisk fråga eftersom jag höjde på ögonbrynen när jag högt ställde den för mig själv så jag behöver inte 10 kommentarer om skribent journalist president eller dagdrivare. Även om kommentarer uppskattas i övrigt.

Sådär annars ska jag enligt Facebook få barn 20 januari 2012. Det är väl relativt realistiskt, ja, bara jag hittar en man som använder sin hjärna till förnuftiga tankar och inte har tummen mitt i handen, så långt är jag med. Men Facebook säger också att barnet skall heta Niko eller Nenna. Nej det skall det inte säger jag då. Tur att det bara är Facebook som bara är en fiktiv lek i rymden. Här kommer istället några namn som faktiskt är fina och som jag faktiskt kan tänka mig att ge mitt barn:
Ludwig
Wilgot
Liam
Alfons
Milton
Får jag någon gång en flicka kan jag bara få en, för det finns bara ett namn. det är Wera. Oj vad mycket ni fick ut av detta, allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar