fredag 15 januari 2016

skruvn.

för nån dag sen märkte jag att dallarn inte gick att vika ihop längre. nån skruv hade blivit helt sned på ena sidan. det plastiga lilla åbäket kan inte ens tjäna mig i ett helt år och den riktiga står fortfarande brukbar efter femton år.

NÅJA tur då att jag har min praktik och att jag är bra på att känna av vilka man ska ty sig till i vilka situationer. så han bara "gåre bra me scannern haru fått nå manus du måst ju få he?" och jag bara "jo jag har printat ut men alltså är du bra på skruvar och sånt?" och han bara "joo-o!" och så förklarade jag och så låg dallarn i tusen bitar först och i en hel sedan, samt ihopfällbar.

och TUR DET så kunde jag vika in den i min nya kompis bil. ja jag har fått en friend utanför arbetets väggar. via min älskade frågesport. alltså slumpen, slumpen vad gör den med våra liv. gemensamt: vi gillar hockey. vad vi gjorde igår: tittade på hockey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar