tisdag 23 september 2014

att vi hamnade här.

jag har en klasskompis som är så jävla bra på att härma finlandssvenska och allt jag säger. jag har en som är ett jävla geni och när den människan blir utgiven ska jag komma ihåg att vi gick i samma klass. jag har en som alltid ger mig jättefin och nyttig respons och jag känner aldrig att jag kan ge detsamma tillbaka. jag har en som skriver den bästa poesin trots att modersmålet inte ens är svenska.

idag har vi haft skrivdag vilket är den enda dagen jag egentligen hinner andas litegrann. jag har skrivit 3 sidor men jag har egentligen ingen aning om vad jag håller på med. hade inte tänkt ha det under detta året heller. nu hoppas jag bara att snön aldrig kommer hit. det har redan snöat i lappland dit jag ska om en månad. satan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar