fredag 16 maj 2014

livet på räls.

Sitter på tåget mot Stockholm. Låtsas att jag beskådar naturen och filosoferar över livet, som jag alltid tänker att jag ska göra på tåg men aldrig gör på grund av bland annat internet. 



"Sä matkustat koko ajan" sa min finska vän. På sistone har det blivit några gånger. Denna gång ska jag hälsa på min bästa vän Ellen, som äntligen har kommit hem från Estland. Vi har inte setts på nästan ett år. Förstå hur mycket jag har längtat.

Jag ska även träffa min vän och kompanjon Elli. Vi ska planera och producera text och material till bloggen. Vad gäller den har det förresten hänt en rolig och spännande grej. Återkommer om det. Men kan säga att det tydligen blir ytterligare en resa till huvudstaden ganska snart på grund av detta. Matkustan koko ajan var det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar