tisdag 6 augusti 2013

salsa por favor.

Wien är fint. Vi är 30 personer från  överallt i världen. Först tänkte jag hur ska detta gå men nu känns vi som en familj fast alla inte ens kan engelska. En dag i veckan målar vi väggar i en park,  resten övar vi teater. Vissa mer på allvar än andra. Eller vissa bättre på att koncentrera sig än andra. Finns ett förråd med choklad och 30 kilo pasta.  Idag gick jag på stan med en mexikan. Vi gick inte vilse fast vi var säkra på att det skulle ske. Nu sitter jag i en källare och tittar på när andra dansar salsa. Imorgon är vi lediga och det ska bli skönt. Mina "närmaste" vänner ska åka till Budapest men vi fick ledigt för att andas inför repetitionerna som börjar på torsdag och jag vet att åker jag till Ungern så andas inte jag. Ska sova och köpa ett halsband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar