söndag 28 juli 2013

österrike.

Om jag i våras, när jag oroade mig för sommaren, hade kunnat tro att allt skulle bli så bra och händelserikt som det sist och slutligen blev så hade jag nog inte oroat mig en sekund. Men det är väl ofrånkomligt. Man vet aldrig vad som händer, och därför är allt lite ovisst och alltid oroar man sig lite. Fast man inte borde.

För knappt två veckor sedan fick jag ett erbjudande om att åka till Wien som volontär. Och nu ska jag göra det. I tre veckor. Jobba med ett teaterprojekt. Tillsammans med 14 andra ungdomar. Allt jag vet är att jag är den enda från Skandinavien (ja, jag räknar Finland till Skandinavien) och jag är lite fundersam över hur mitt tålamod, och framförallt min samarbetsförmåga, ska hantera detta.

Men det ska bli roligt och jag är så glad och tänk om jag hade vetat detta osv osv osv.

Ska försöka blogga så ofta jag kan. Annars kommer bildbomben om tre veckor denna tid. Lev väl, och don't worry!

1 kommentar:

  1. NICE!:D Du jier bara häftiga saker! Hoppas du har a rolit å tar vara på upplevelsen :)

    SvaraRadera