söndag 12 maj 2013

ja men bilder.

Igår en mycket trevlig avskedsfest för allas vår vän Hampus som ska flytta till Norge.

Höjdpunkten - hunden! 

 Dom tre vise männen. 

 "Du ser ut som Lilla My i profil, ni har samma näsa!" 

 Min nästan norrländska vän som behövs på alla fester, och hennes vän. 

 Hunden (som inte åt upp min mat). 

Hampus har jag känt största delen av tiden jag bott här i Växjö och han är en rolig och fin man. Bra på fester, bra på hockey, bra. Det blir tomt utan honom i stan.

 "Då kan ju du gifta dig med henne Hampus, hon kan flytta med dig till Norge." sa Tobbe lite surt om en gammal lärare. 
 "Jag är finne egentligen tror jag." 

Jag och Sofie som nuförtiden håller till i Skåne men som åker tåg hit till exempel när det är grillfest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar