torsdag 29 november 2012

kalas.

I söndags firade vi Dallarns blogg 1 år. Ett år. 365 dagar och 26 utstyrslar. Jag vet inte hur många timmar av magsmärtande skratt, skrik, "jag har en idé!" och rätt så ren galenskap. Hur vi än hamnade i detta (bloggen ja, men också livet rent allmänt), något jag och min kompanjon dagligen funderar på, så bakade vi en tårta. 

Allt har en början. Även Dallarns tårta. 

 BMX-Dallarn.
 Resultatet. Av allt vi gjort för Dallarns blogg tror jag detta tog priset i antal gånger vi lite uppgivet konstaterade "vi är inte friska" och "vad fan håller vi på med?".
 Sen väntade vi på att klockan skulle gå framåt så vi kunde ta emot gästerna. Emely åt en varmkorv av lakrits och marsipan.
 Och jag poserade med Krister med Y.
 Gästerna kom.
Och vi åt. Ni som ännu inte har läst bloggen eller har läst men vill läsa igen gör det här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar