tisdag 4 september 2012

ett, två och tre.

Idag har jag:

1. Börjat skolan.

Det var mycket intressant och givande och jag tror faktiskt att det var detta jag borde ha gjort från början. Bättre sent än aldrig. Nu jävlar. Ikväll eller imorgon (läraren var inte direkt konsekvent; "Om ni inte hinner så på fredag eller nåt då!") ska jag skriva en uppgift om språkets inverkan på samhället och min identitet. Alltså Gud eller annat Öfverhufvud varför sa du inte bara till mig att svenska var livets väg?

2. Varit i stan med Emely och köpt pärlor som jag gjorde ett armband av.


Onödig och intetsägande bild. Men jag är nöjd. Ska göra fler. Många fler.

3. Kollat på Ung & bortskämd.


Förutom att det programmet är hysteriskt roligt inger det även hopp. Fast min framtid känns hopplös ibland har jag ju ändå kommit en bit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar