tisdag 19 juni 2012

vad jag gjort och gör.

hängt mycket med madde. vi var bland annat till vasa och jag blev lycklig på loppis.
hängt ännu mer med samtliga syskonbarn. fiskat, lekt hund (och således lurat till mig fotmassage), lagat pärlsmycken (också åt dallarn) och varit på misslyckad glassjakt.
jobbat, jobbat och jobbat. skrämmande lite tid kvar.
haft dispyt med far och försökt tänka lugnande vägar. gaar jo it.
ringt viktiga samtal och gjort bort mig i samtliga.
inväntat ett viktigt som ska komma denna vecka.
varit med carro på alfreds show. böckling var kärlek, men i övrigt var det, tyvärr, bara sådant man hade hört förut som var bra. allt annat kändes lite ansträngt och jag bara undrar: vad händer utan politik? i skolan fick vi lära oss att inte såga. speciellt inte nybörjare. men det handlar inte längre om en nybörjare. fast som sagt; böckling, svenskfinland-sången, kamelen och alla imitationer gav det helt godkänt.
är besviken för att jag måste sova varje kväll 23.00 när solen kikar in i fönstret och vill leka med mig.
surfar på flygresor hem varje dag efter jobb. och skäms.
snart är det midsommar. och det känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar