söndag 12 februari 2012

bästa festhelgen på länge.

Födelsedagsfest hos Hampus.


Emely, Sofie och en lite förvånad med proper Ellen.


Fia och Gabby.


Jag och en gullig. Eller ja, två. Ellen i bakgrunden också.

Fia och Sofie. Roliga människor. Skönt att ha någon från hemtrakterna med sig ibland.

Mange, Emely och jag härjar i korridoren. Dallar-rally bland annat. Sen låste Mange ut sig och när jag gick och letade stod han där ute och frös och försökte få kontakt med mig som skrattade så mycket att jag inte hörde min telefon.

Istället för att gå till Statoil och köpa korv valde jag, Fia och Mange att gå hem till mig. Vi kollade lite solskenshistorier på vasabladet.fi och på Mumin.

Idag har det varit söndag. Svartvinbärssaft och Fredrik Lindström. Hejdå på tågstationen i snålblåst. Det var länge sen. Länge sen jag saknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar