tisdag 13 december 2011

jag minns att jag var lucia en gång.

idag har jag sovit och vaknat till regn
när man vaknar till regn händer det att man vill sova vidare
när man vill sova vidare händer det att man drömmer
om människor man aldrig har träffat
när man träffar människor man aldrig träffat har man inte längre aldrig träffat dom
då har man träffats
och då ska man hålla sig i skinnet och verka normal
mitt skinn är tunt säger min pappa för jag bränner mig så lätt
haar it do na skinn på fingran

skrev en halv sida på uppsatsen
en halv sida dynjo.

gick till emely och gjorde av med lite kreativitet tillsammans med henne. här kan ni titta.
nu är jag hemma och allt är ofokuserat. igen. imorgon måste jag in till stan fort som en lemur. det är julafton om några dagar. för bövelen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar