fredag 14 oktober 2011

skratt & sånt.

Började humorkursen. Den var rolig. Vi pratade om skillnader mellan manlig och kvinnlig humor. Och så fick man berätta historier och skratta. Och när läraren sa att det här med humor är ett orört ämne eftersom svenskarna är så seriösa och korrekta var jag bara tvungen att flika in ett "jag vet" och skratta lite till.

Det är roligt att skratta och man fick skratta skrattar du frågar han ja lite säger jag för det är okej att skratta men det är också skillnad på att le och att skratta man tappar kontrollen när man skrattar och det är därför jag frågar är jag dum nu när jag inte förstår ett skämt men det är bra att tappa kontroll det går emot livet eller något sånt och så missar vi bussen med en halv minut och går till resecentrum i kylan ja till och med jag känner den nu. Kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar