söndag 31 juli 2011

när en syster löser ett problem.

Ringde försynt min syster och undrade om hon kunde göra mig en tjänst. "Javisst!", sa hon jätteglad. "Ja har ett liiti undelit problem, ja sko behöv slipp ti Kimo ikvälld..."

Hon skrattade lite och sa att hon är på vår gård klockan 18.

Snart ska jag alltså se föreställningen en tredje gång (säg inte det åt någon, det är hemligt och lite pinsamt överengagerat, därför skriver jag det i min blogg) och därefter äta tacos, spela Alias och dricka lite Lonkero med åtminstone den yngre (var går gränsen?) generationen skådespelare.

Jag har jobb imorgon bitti, vilket jag kommer att sköta utomordentligt trots ett par timmar sömn för lite. Alltså på riktigt. Det är ganska länge sedan mitt liv har haft ett sådant flyt som det har nu. Det finns så mycket bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar