måndag 11 april 2011

mina gardinhjälpare.

I onsdags var jag, Emely och Sofie till Ikea. Där hittade jag allt som fattades min boning. Gardiner, gradinstänger, mattor, diskställ, tvättkorg, krukor och spegel. Perfekt! Och det bästa var att jag fortfarande hade kvar över hälften av summan på mitt presentkort jag fick av mina syskon när jag fyllde arton år.

Nåja. Vad jag tänkte berätta är hur snälla mina Ikeakompanjoner är. De kom hit i söndags och hjälpte mig sätta upp gardinerna och stängerna som om det vore den naturligaste av grejer. Att jag inte kan klättra på stolar och hoppa med stänger. Det är faktiskt ganska svårt att beskriva hur tacksam jag är. Vad hade jag gjort annars? Ringt hemservice?

Så tack ännu en gång mina Skåne-pinglor, jag är glad att jag hamnade här med er. Och inte i Karlstad med någon annan.




Visst är dom fina?! Jag blev blixtförälskad på textilavdelningen.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det ser mycket hemtrevligt ut, med lampan som lyser upp lite <3

    HAHA varför kom jag osökt att tänka på killen på textilavdelningen, han med hunden du vet? XD

    SvaraRadera
  3. ja <3
    hahaha, kanske för att han också behöver hjälp med sina gardin? ;)

    SvaraRadera