måndag 28 mars 2011

ingen känsel.

jag orkar inte blogga så mycket nu just.
eller inte så mycket som jag brukar.

det händer så mycket i mitt liv.
bra saker.
men så bra att man inte vill blogga om dom.

fast jag vet inte om det betyder att mitt liv oftast är tråkigt eller dåligt, så ofta som jag bloggar.
det tycker jag inte ändå. men ni fattar väl hur jag tänker.

sen vet jag inte hur intressant det är heller.
inte så intressant tror jag. eller det beror väl på hur man framställer det. hur man målar upp det. om man målar med kol eller vattenfärger eller pastell. eller bara bokstäver. men ändå.

min helg har åtminstone varit helt fantastisk.
både bisarr och rolig så det slog över nånstans.

ska lägga upp bilder sen nån gång när jag har analyserat klart.
jag tänkte säga jävla populärmusik från vittula.
men det ska jag inte säga. det är en mycket vacker bok.
det är snarare fel på mig. men jag är glad ändå.
ut med det gamla - in med det nya.

hejdå.

2 kommentarer:

  1. Nu anar kusinen ugglor i vassen, vad är det på gång egentligen?!! Nyfikenheten har svårt att lägga sig här på andra sidan potten....

    SvaraRadera
  2. nåjaa inga farliga saker :D bara lite liv.

    SvaraRadera