måndag 7 februari 2011

orka förstöra vår vecka ööööh

den här veckan har vi en föreläsning som förstör hela sjudagarloppet. den infaller imorgon. den kom oväntat, som en bomb.

har nog tillräckligt med saker att göra. b-uppsats, möte med handledare, möte med talpedagog (nej, min kvicka tunga är fortfarande intakt, don't worry), mässa, inflyttningsfest, lite mer b-uppsats OCH SÅ VIDARE.

jag skriver (ska skriva) uppsats om populärmusik från vittula. det känns tryggt. det känns som jag har spelrum. som att jag kan använda mig om saker svenskar inte vet. ändå är jag så förvirrad.

åtminstone bjöd sofie mig och emely på soppa ikväll. den var god. sedan drack vi te. det hette farbror alfred. han var god. och varm... spännande.... med lite mjölk.
"MEN HUR ÖPPNAR JAG FARBROR ALFRED?! MMM.... HAN DOFTAR JU GOD!"

innan var jag och emely på stan och köpte hänglås till våra förråd. och så slank en beatles-plansch och en hästbild med hem. nu ska mina väggar fixas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar