torsdag 24 februari 2011

en dag med ellen.

Denna dag har jag mestadels spenderat i stan med Ellen. Systemet var vårt huvudmål, men vi åt också lunch och smög runt i lite andra affärer. Jag fyndade snygga jeansshorts på Vero Moda och Ellen iskubsfrysare på Åhléns. Där köpte jag en välbehövlig vattenkanna, säregen till formen och precis min färg.



En mascara på detta och mina ärenden var uträttade. När vi gick ut från varuhuset pep det till. Så vi backade in igen. De hade glömt att avlägsna "tjuvalarmet" på min mascara. Som förlåt för detta fick jag en liten parfym. Det var snällt, och svenskt.

Ikväll har jag egentligen inte gjort någonting alls. Beställt lite böcker. Nu ska jag försöka sova, för imorgon är det studiedag på biblioteket med mina vänner, och sedan våga tala på eftermiddagen. Ajöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar