söndag 27 februari 2011

bisarrt.

jag har blivit skjutsad på dallarn på parkeringen bakom mitt hus.
och avrått från att leka med elden.

det var det absurdaste jag sett den här veckan. en elddans på campus.
jag tycker inte om eld när man inte har kontroll.
kontroll har man inte alltid klockan halv 3 på en lördagsnatt.

och det bästa med mig var att jag var ärlig och äkta.
jag försöker. och jag är glad om det når ut.

men så kan det hända att man äger två hotell och en tuggummimaskin.
och jag kan inte sluta skratta.
någonstans där tar orden slut.

orden och all magi.

men det finns mer.
jag skulle vara glad igår också.
och jag är alldeles säker på att allt händer för att det är meningen.
10 poäng till den, dom, det, han, eller hon som ligger bakom allting.

hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar