tisdag 18 januari 2011

våra dagliga bilder giv oss idag och förlåt oss våra skulder

Började med ny kurs idag. Massa massa massa. Blir nog tuffast hittills.
Men intressant också. Inte enbart skönlitteratur utan en del faktabaserat också. Är annars inget faktabarn men nu har jag verkligen förläst mig på det skönlitterära.

Och så B-uppsats. It veit ja naa va ja ska skriv om ja, it veit ja he naa alls. Jag är så efterbliven. Baketvaari, hehe.

Jag och några till gick hem till Sofie, försedd med kopiator, för att kopiera lite papper.
I trapphuset fanns en märklig lapp. Emely skyndade sig att skriva dit världens bästa svar.


Till er med nedsatt syn (nä, det var jag som hade bråttom och fotade suddigt):
"Vill du träffa 30 tjejer - varje vecka?"
Emelys svar: "Kanske, hur så?"


Jag och Sofie gick och köpte en bok, pluggade lite och gick sedan på café. Sofie drack kaffe.



Jag drack te ur en gigantisk kopp.


Vi hade biljetter så vi fick gratis dryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar