söndag 19 december 2010

nå såklart. och lagom viktigt meddelande till far.

min mobil är död.
död.

jag är arg.
arg.

jag måste föra den på service när jag kommer hem men jag vet att det inte kommer hjälpa.
förbannade skit. har absolut noll euro till ny.

om jag inte får tag i någon av mina kompisars mobiler när jag kommer till vasa så kan väl ni i hemtrakten som läser detta hälsa pappa att jag är i oravais 18.05 på onsdag 22 december och behöver skjuts hem.

är jag inte där då har jag svimmat i åbo. blä.

2 kommentarer:

  1. IT HADD TI NA TILIFONAR FÖRR IVÄÄDIN. Å BRA GICK HE Å. KANSKE E GAAR TI LIFT FRÅN ÅRVAS, HE E JO GANSKA NÄR.M

    SvaraRadera
  2. hahaha. ja ha allti gilla din humor bäst åv oss 4! :D men jo, ja ha tänkt att e ska bli spännand ti si ho e gar :D luffarliv!

    SvaraRadera