torsdag 16 december 2010

jaha

jaha. nu har jag gått en termin litteraturvetenskap. jaha.
jaha. var det som jag trodde? inte riktigt. jaha.
jaha. idag var egentligen första gången jag kände att en gruppdiskussion gav mig något. jaha.
jaha. men det var ju sista gången nu. jaha.
jaha. vad ska vi göra efter julen då? läsa nyare litteraturen 30 högskolepoäng. jaha.
jaha. men inte alla av oss. vissa har redan gjort det, andra ska göra andra saker. jaha.

jaha. vad händer nu då? hur känns det nu då? tomt och konstigt. jaha.
jaha. ikväll då? julkonsert kanske. jaha.
imorgon en sista dag med min ellen karamellen.
lördag tvättstuga. sedan skall jag tända ljus och bara ta in alla upplevelser och intryck av människor jag fått under denna tid. skriva ner dom.
söndag städa. riktigt ordentligt.
måndag fixa det sista med byråkrati och fanskap.
tisdag hem. jaha.

jaha. jaha. jaha ja. ha.

hjärta och luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar