lördag 11 december 2010

bilder kommer snart.

Rolig klassfest igår. Nästan alla var här.
Vi spelade Trivial. Jag välte omkull två spelpjäser så att kakbitarna for åt helvete när jag skulle flytta dom. Annars gick det bra. Men vi vann inte.

Sedan gick de flesta till Stallarna men väl där var vi plötsligt nästan inga kvar. Märklig resa eller. När det stängde gick jag iväg på egna äventyr. Träffade en göteborgare som hjälpte mig hitta när jag var lite vilsen. Vi fixade ett tåg med honom i spetsen när jag rände ner med dallarn för en isbacke. Bara så att jag inte skulle köra för hårt och in i en driva. Det var roligt.

Vi skulle ha eld och jag sa fråga efter en flinto.
Det hände. Och seriöst.

Kom hem till sovande människor i min lägenhet. Ewa skulle ta bild och så kom blixten och ljudet på i misstag och alla vaknade ("kommer det här på facebook så...") och vi satt och samtalade till 05.30 i morse.

Ikväll ska jag festa med andra halvan av Österbotten och Ellen och några till. Vad tycker vi om det? Hipp hurra tycker vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar